środa, 20 maja 2015

Zrób coś dla mnie. (tak, do Ciebie mówię.)

Witaj ponownie, miło Cię tu widzieć. 

Dawno mnie tutaj nie było... Przepraszam. Gdy ja czytałam maturalne notatki, Wy czytaliście mojego bloga. Dziękuję! 
Przez to całe zamieszanie, egzaminy, litry wypitej kawy i kilogramy stresu, nie zauważyłam, że było (i jest) Was tutaj aż tyle! Ponad 1000 wyświetleń, na blogu takim, jak mój... Miło mi bardzo, że tu zaglądacie. Szczególnie mi miło i doceniam fakt, że zostawiacie tu coś po sobie. Każdy komentarz motywuje do dalszego działania. 

W związku z tym, że dziś miałam ostatni egzamin i oficjalnie rozpoczęły się najdłuższe wakacje w moim życiu, mam dla Was zadanie, a może bardziej prośbę: Napisz, proszę, w komentarzu, o czym chciałbyś tutaj przeczytać. Rzuć poniżej jakieś słowo, zdanie, sentencję, cokolwiek. Pozwól mi coś dla Ciebie zrobić. Jeśli dajesz mi motywację, daj mi też coś, co ja będę mogła dla Ciebie rozwinąć. Dopełnijmy siebie nawzajem. 

Dziś bardzo krótko, wybaczcie... Ale muszę się porządnie wyspać. Wrócę, obiecuję! A Ty zostań tutaj jak najdłużej. 

Pozdrawiam, K.


"NAUCZ MNIE SOBĄ BYĆ."

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka